Nie tylko rc-scripty sa do... pupy

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 6 Sie 1999, 15:11:12 CEST

[piątek, 06 sierpień 1999], Robert Slaski napisał(a):

> No to szybciutko:
> - jesli rc-skrypty maja dzialac to 'expr' nie moze znajdowac sie w
> /usr/bin tylko w /bin (pakiet sh-utils wziety z devela, w stable nie ma
> go jeszcze nawet w 'test')
aktualnie artur wymienia expr na shelowe ((wyrazenie))

> - czy init.d/network moglby wyswietlac startup BUSY/DONE i ew.
> informowac jakie interfejsy podnosi
no mógłby, (niech ktoś dopisze to do TODO)

> - wydaje mi sie, ze w /sbin/ifup wolanie skryptow ifup-$DEVICE przez
> 'exec $OTHERSCRIPT $CONFIG $2' nie pozwala na kontynuowanie dalszej
> czesci biezacego skryptu.
chyba źle Ci się wydaje

> No i na koniec - czesc z tych poprawek moglbym wprowadzac sam, ale nie
> wiem komu je podsylac || nie mam konta rw na cvs - help me :-)
mailto kloczek to Ci założy

>  Mam
> troche wolnych mocy przerobowych i moglbym je wykorzystac na potrzeby
> PLD :-)
to już czuj się "zatrudnionym" ;-)

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support