Nie tylko rc-scripty sa do... pupy

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 6 Sie 1999, 16:55:48 CEST

[piątek, 06 sierpień 1999], Robert Slaski napisał(a):

> Tak _jest_u_mnie_. Zreszta, zgodnie z 'man sh', exec nadpisuje biezacy
> proces (shella). W moim przypadku ifcfg-lec m.in odpala pomocnicze
> demony, a po powrocie do if-up chcialbym jeszcze podniesc interfejs
> itepe.
interfejs powinien być podniesiony w ifup-rodzaj_device a nie w ifup
(jeśli oczywiście dla danego rodzaju_device istnieje ifup-xxx)

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support