Instalator?

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 23 Sie 1999, 11:26:14 CEST

On Tue, 17 Aug 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zrób najpierw modulę w której ktoś to napisał.

Używam gotowej binarki pod L, koniecznie potrzebna jest wersja
kompilowana samodzielnie?

> Po za tym cvsupem będziesz ciągnął więcej niż zwykłym cvs-em więc nie

Nieprawda, więcej tylko w przypadku mirrorowania repoz. Można
przecież używać cvsup zamiast "cvs update", podobno jest to
znacznie szybsze.

> widzę naprawdę uciążliwości o której wspominasz. Równie dobrze możesz
> ciągnąc przez rsync ale nie widzę po co ciągnąć całą postać źródłową repo
> zamiast źródeł z konkretnej wetrsji (zazwyczaj ostatniej).

Cokolwiek będę ciągnał, będę korzystał z najbliższego mi mirrora,
a nie z cenzora. Czy muszę pisać o zaletach mirrorów?

Mogę też b. łatwo zrobić sobie lokalną kopię repozytorium, na
której można wykonywać wszystkie operacje odczytu (log, diff,
update, etc).

> W czym cvsup ma być lepszy od cvs ? Tym bardziej, że xródła instalatora
> nie są przecież duże.

Nie widzę najmniejszego sensu w nabijaniu kabzy TP SA. (niemal wszyscy
piszący instalatora mają tylko taki dostęp) w sytuacji kiedy
można tego uniknąć.

Nie rozumiem dlaczego wzbraniasz się przed ułatwieniem ludziom życia?
Tym bardziej, że podejmowałem się przecież zainstalowania i
skonfigurowania CVSupa.

Paweł