Instalator?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 27 Sie 1999, 22:24:25 CEST

[czwartek, 27 sierpień 1998], Piotr Grochowski napisał(a):

> Chcesz wiedzieć, to przyjedź do mnie do chaty.... ping do cenzora ode mnie
> (Kraków, TPSA) to średnio 95% packet lost.... A więc, jak źródełka
> instalatora mają z 5 MB, to będzie się to ciągnąć z cenzora jakieś
> 7 godzin zamiast 20 minut....

Myśle że da się załatwić postawienie slave CVS w CETI (kravietz co Ty na
to?). Wtedy będziesz miał znacznie szybciej.
Sprawdź też ping do cvs-mirror.pld.org.pl (Wrocław, WASK).

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak