webmaster

Artur Scianek artursc w kki.net.pl
Nie, 29 Sie 1999, 22:10:13 CEST

Znalazlem na waszej stronie pld.org.pl w dziale --Co nowego-- ogloszenie ze
potrzebujecie webmastera. Chetnie zrobilbym wam niezla strone internetowa a
pozniej sie nia zajmowal i to za kompletna darmoche. Sam zajmuje sie od pol
roku Linuksem ale zainstalowanego mam RedHata 6.0 a co do PLD to jeszcze nie
probowalem. Poniewaz w pewnym stopniu znam Linuksa wiec zawartosc tych stron
nie bedzie dla mnie niczym nowym wiec nie ma mowy z bledami technicznymi na
stronie. HTML tez nie jest niczym nowym dla mnie (w polowie wrzesnia ruszy
moj site http:\\www.free.net.pl/~artursc/www/ gdzie bede opisywal podstawowe
zagadnienia dot. Linuksa. Moge zaprojektowac wam strone pod wzgledem
graficznym a pozniej zkleic to w HTMLu. Jesli chcecie abym przeslal wam
probki mojej strony - aby moc ja ocenic to napiszcie o tym w mailu. Mam
nadzieje ze skorzystacie z mojej oferty.

Artur Scianek

artursc w kki.net.pl
P.S. Wasza strona zeczywiscie nie prezentuje sie zbyt ciekawie ale wszystko
da sie zrobic i to za darmoche.

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro w kki.pl