Bramka mail2news i news2mail

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 29 Sie 1999, 23:12:49 CEST

Witam.

Wiem, że to druga już dzisiaj oferta, ale tekst ten napiasłem już parę dni
temu... ;)

Uruchomiłem niedawno na własne potrzeby bramkę news-mail i mail-news listy
dyskusyjnej pld-list. Na razie bramka jest nieczynna dla użytkowników z
zewnątrz, ale gdybym stwierdził zaintersoawnie w tym temacie, mógłbym tą
bramkę uruchmić dla wszystkich.
Grupa, a właściwie bramka, znajdowałaby (znajduje się) się na serwerze:
	 news.wsisiz.edu.pl
i nazywałaby się
	pl.comp.os.linux.pld [1]
Oczywiste jest również, że osoby zainsteresowane dostałyby feed z tą
grupą. Pozostaje, też kwestia kto mógłby korzystać z tej bramki i czy
miałaby ona działać w obydwie strony (czyli mail2news i news2mail) czy
tylko w jedną? W ten sam sposób mogłby funkcjonować pozostałe grupy
PLDowskie.

Czekam na pomysły, propozycje, sugestie itp. ;)

Jeśli propozycja zostanie zaakcptowana, pozostaje mi uzgodnić parę szczegółów
technicznych z właścicielem grupy (Sergiuszem Pawlowicziczem?).

[1] Nazwa grupy może być dowolna, możnaby też wsyłać oficjalne CFV, aby
założyć taką grupę w oficjalnym drzewku pl.*

ps
Na razie moja bramka funkcjonuje ten sposób, że jest zapisana jako zwykły
uczestnik grupy. Wiem, że to jest tępione, ale jak widać, bramka nie
narobiła narazie żadnego śmietnika... ;)

pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl