Bramka mail2news i news2mail

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 30 Sie 1999, 22:33:54 CEST

Arkadiusz Miskiewicz <misiek w misiek.eu.org> wrote:

> jeśli moderowana - jestem za ...
> (i nie jeden moderator tylko 2, a może nawet 3)

OK. Na razie odpale bramke w trybie read-only, do czasu nie
usatlenia kto ma byc moderatorem. Moge to byc ja, ale przydalaby sie jeszcze
druga osoba. Kazdy bedzie mogl czytac poprzez newsy, ale wysylac posty
narazie bedzie mozna tylko po staremu, czyli bezposrednio na liste vi e-mail
Czy czytanie tez mam ograniczyc do konretnych domen?
Rozumiem, ze narazie nie spieszy nam sie, aby grupa pojawila sie oficjalnie w
drzewku pl.*

                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl