Coś przydatnego dla PLD - czyli ispell w połączeniu ze Star Officem :-)

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 30 Sie 1999, 15:21:29 CEST

On Mon, 30 Aug 1999, Paweł Wilk wrote:

> przyda się przyda, bardzo się przyda :)
Wreszcie jakiś "cieplejszy" odzew :-))) Na razie makro jest udostępnione
na mojej www (adres w sygnaturce) w postaci źródłowej. Pod koniec tego
tygodnia zabiorę się za speca do tego - na razie mam parę dni wyjęte z
życiorysu, bo muszę w ciągu 2-3 dni skończyć i oddać promotorowi pracę
dyplomową .... jeżeli nie chcę "przeżywać" reaktywacji :-))))....
Pozdrawiam
Jasio.
-- Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl