plan wypuszczenia rc-scripts 0.0.12

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 5 Sie 1999, 19:54:31 CEST

On Wed, Oct 06, 1999 at 07:45:27PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Znaczy sie obecnie po wszystkim jest robione halt -d. W RH widze, że
> zaleznie od sytuacji jest wykonywany reboot lub halt. Nie znam dokąldnie
> tego co tam jest robione wiec będę też musiał się temu przyjrzeć czyba że
> masz chęć wyjaśnić jak być powinno Twoim zdaniem.
> Tak wogóle to też wartoby chyba dodać gdzieś wsparcie do power off czyli
> "halt -p".

Słowem - tak to widzę (sorki, jeśli gdzieś sie mijam z prawdą, ale jakoś
nie zagłębiałem się w to):

jeśli jest odpalane reboot, init 6, albo shutdown -r powinno być odpalone
reboot -d (chociaż niejasnym jest dla mnie to -d).

a w przypadku odpalenia halt, init 0, lub shutdown -h powinno być odpalane
halt i już.

Słowem jak reboot to sie rebootuje a nie haltuje ;]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer