[geoff@cs.hmc.edu: Re: Ispell - new view.]

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 2 Gru 1999, 14:51:39 CET

[czwartek, 02 grudzień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Thu, 2 Dec 1999, wrobell wrote:
> [..]

> Wczoraj instalowałem dwi jednostki. Do końca grudnia mam zamówienie w
> kilku miejscach na około (w sumie) 30 jednostek które bedę instalował w
> czterech pięciu rzutach. Bazowanie na RH i dostosowywanie pełne do RH jest
> ważne dla kogoś ktowykonuje przejście ale zmuszanie sie do instalowania
> wcześniej RH jest juz stratą czasu.
Brzmi imponujaco.
Mam zainstalowane PLD i to bez wczesniejszej instalacji RH (ani nawet
Debiana, czy innej dystrybucji). Nie latwiej wziasc dyskietke instalacyjna,
ktora przeciez istnieje i dopisac do niej odpowiedni skrypt, ktory
zainstaluje podstawowe pakiety?

     wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>