Co jest?

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pią, 3 Gru 1999, 13:35:35 CET

On pią, gru 03, 1999 at 01:31:59 +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> nb. tak samo działa http://cvs.pld.org.pl

to sie nie zgodze, dziala podobnie, ale ma o wiele mniejsze mozliwosci.

> A mi brakuje jeszcze dostępu do zasobów CVSa przez FTP - dałoby się to
> jakoś załatwić? Nie wszędzie mam zainstalowanego cvsa, a ściąganie
> wtedy źródeł/speców po http jest mocno niewygodne...

to znaczy chodzi ci co dostep do plikow na serwerze cvs - np dupa,v ?
czy juz od-cvs-owanych?

--
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at #serek | icq#51081356