Kde aplikacje się nie linkują

Bartlomiej Szady bszx w bszxdomain.edu.eu.org
Pon, 6 Gru 1999, 08:59:30 CET

Czesc

On Sun, 5 Dec 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
[...]
> Jest za to odpowiedzialna linijka:
>
> CXXFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS -Wall -fno-rtti -DNO_DEBUG"
>                                ^^^^^^^^^
>
> Pytanie w takim razie do Wojtka.

Pytanie wprawdzie nie jest skierowane do mnie ale odpowiem :)

> Czy używałeś szerzej kdelibs
> kompilowanego z -fno-rtti i czy nie natknąłeś się wcześniej na pwyższe ?

Uzywalem bibliotek KDE i qt skompilowanych z -fno-rtti i -fno-exceptions.
Dziala to pod warunkiem ze wszystkie aplikacje sa skompilowane z tymi
parametrami.

> Ja aplikacji KDE nie używam jak na razie więc nie wiem jak jest dokładnie
> ale IMHO powinno to już przy pierwszych kilku aplikacjach przeszkodzić.

Przeszkadza tylko przy aplikacjach kompilowanych bez -fno-rtti. Gdy
skompiluje sie i upgradnie cale KDE mozna tego nie zauwazyc (Problem
zauwazylem dopiero gdy chcialem uruchomic jakas stara binarke do ktorej
nie mialem zrodel).

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady