pidentd i ncftp

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 6 Gru 1999, 22:14:26 CET

Nowy pidentd 3.1a14 działa mi wyjątkowo badziewnie. Przypuszczam,
że przyczyną są źle napisana obsługa wątków. Bez wątków nie da się go
skompilować. Wróciłem do wersji 2.8.5 i jest OK.

Ncftp 3.0beta19 też jest lame w porównaniu z wersją 2.4.3. Nie ma obsługi
curses, często się wywala itp.

W związku z tym postuluję, aby wrócić w repozytorium do starych wersji
w/w pakietów.  W razie gdyby ktoś miał odmienne zdanie chętnie wysłucham
opinii, a nawet poddam się samokrytyce :)

Jest jeszcze jedna rzecz, przed którą chciałbym Was przestrzec. W
kernelach wcześniejszych niż 2.2.14pre11 jest błąd w TCPv6, który może
powodować wysypywanie się kernela w pewnych warunkach. U mnie się to
niestety w końcu zamanifestowało nagłym spadkiem stabilności maszyn i nie
sposób było nie połączyć tego z tym, że wewnątrz LANu praktycznie w 60%
przeszedłem na IPv6. Niestety musiałem z tego zrezygnować, bo stabilność
jest priorytetowa.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/