pidentd i ncftp

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 6 Gru 1999, 22:19:04 CET

[poniedziałek, 06 grudzień 1999], Pawel Krawczyk napisał(a):

> Jest jeszcze jedna rzecz, przed którą chciałbym Was przestrzec. W
> kernelach wcześniejszych niż 2.2.14pre11 jest błąd w TCPv6, który może
> powodować wysypywanie się kernela w pewnych warunkach. U mnie się to
> niestety w końcu zamanifestowało nagłym spadkiem stabilności maszyn i nie
> sposób było nie połączyć tego z tym, że wewnątrz LANu praktycznie w 60%
> przeszedłem na IPv6. Niestety musiałem z tego zrezygnować, bo stabilność
> jest priorytetowa.

Pisałem o tym na linux-kernel i w odpowiedzi pojawił się patch który jest
włączony do pre11. Od czasu zastosowania tego patcha u mnie nie było
problemów ze stabilnością.

W odpowiedzi jedna osoba zasugerowała aby do flag kompilacji jądra dodać
-Wshadow i poprawić wszystkie pokrywające się deklaracje gdyż mogą one być
powodem podobnych zachowań w innych miejscach działalności jądra.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak