qt, -fno-rtti i okolice

Jacek Konieczny jajcus w merlin.gliwice.dhs.org
Wto, 7 Gru 1999, 10:21:33 CET

On pon, 06 gru 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zgodnie z ustaleniami chce do qt i kdelibs dodać -fno-rtti. Jeszcze raz
> spróbuję to potestować przed dołączeniem zmiany do zsobów repo i jeżeli
> przejdzie to te testy to zmiana wejdzie. Jeżli ktoś miałby jeszcze jakieś
> uwagi to jest włąaśnie pora.

Ja jestem wciaz i stanowczo przeciw -fno-rtti dla bibliotek. Chociazby dlatego,
ze programy takie jak koffice, ktore wykozystuja co daje C++ nie beda
mialy szans bez tego dzialac. I nawet jesli takich programow nie ma w PLD
to uzytkownik moze chciec je sobie skompilowac/zainstalowac.
Szczegolny problem bedzie gdy ktos by chcial zainstalowac sobie binarki.
Nie mozemy przecie do kazdej kopii PLD dodawac instrukcji z jakimi
opcjami i jakie maja byc kompilowane programy.

Jeszcze raz: NIE!

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !