qt, -fno-rtti i okolice

Wto, 7 Gru 1999, 11:09:55 CET

On Tue, 7 Dec 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]

> Jak najbardziej popieram Jacka. Nadoptymalizacja w tym przypadku to kręcenie
> sobie bata na samego siebie. Nie możemy zakładać że dostarczymy wszystkich
> programów, część programów ktoś będzie chciał sobie skompilować sam i to nie
> z src.rpm ale bezpośrednio ze źródeł.

Moment. Dlaczego nadoptymalizacji ? Skoro działa to poprawnie to nie
widzę dlaczego miałby to nie być włączane. Może wreszcie żywy przykład
większego zbioru pakietów przekona szerszą grupę ludzi do tego żeby już w
źródłach zmienić te opcje (?).

Co do Koffice .. Jacek próbowałeś rzeczywiście kompilwać wszystko z
-fno-rtti ? Z tego co pamietam to w KO jest w kilku miejscach są zupełnie
niepotrzebnie używane wyjątki i to wszystko. Czyli rtti to nie dotykało.

> Wiget
> PS: Czy próbował ktoś uruchomić StarOffice na naszych glibcach ?
> Przypuszczam że się to nie uda ponieważ nawet na Mandrake się to nie udaje.
> A na RH oczywiście chodzi normalnie. Pozostaje tylko czekać na źródła
> StarOffice :-(

Możan też spróbować przejść na glibc snap tak jak to jest w RH. Zdaje sie,
że to to jest powodem tych kilku subtelnych różnyic, a same binarki So
były włąsnie w takim środowisku kompilowane.