(nul+10

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 9 Gru 1999, 18:06:30 CET

On Wed, Dec 08, 1999 at 11:27:33PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Coś takiego pojawia sie przy przeglądaniu plików nroffowych za pomocą
> lessa na końcu każdego pliku. Jeżeli jako PAGER ustawie cobie most-a to
> wogóle nie widze czegoś takeigo. Próbowałem także przyglądać sie temu co
> wypluwa groff przy przetwarzaniu man i tez nic takiego tam nie znalazłem.
> Wygląda na jakiś błąd w less.

AAaaaaa - to jest błąd? Ja mam to w manach od zawsze i myślałem, że tak
 ma być :>

man ls

[SNIP!]

AUTHOR
       Written by Richard Stallman and David MacKenzie.  (nlu+10

No więc to jest u mnie na porządku dziennym :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer