pidentd i ncftp

Arkadiusz Miskiewicz misiek w misiek.eu.org
Czw, 9 Gru 1999, 21:49:42 CET

On Mon, Dec 06, 1999 at 10:14:26PM +0100, Pawel Krawczyk wrote:
> Nowy pidentd 3.1a14 działa mi wyjątkowo badziewnie.
niestety też mam z nim problemy ;-(

> Przypuszczam,
> że przyczyną są źle napisana obsługa wątków.
Gość to produkuje na slowlarisie więc nie ma sie co dziwić,
że na Linuxie nie działa tak jak by się chciało.

> Wróciłem do wersji 2.8.5 i jest OK.
Tia - tylko tam z ipv4/6 ciężko ;-) (tzn. widziałem parę paczy
ale niestety większość obsługiwała wyłącznie IPv6 już bez IPv4).

> Ncftp 3.0beta19 też jest lame w porównaniu z wersją 2.4.3. Nie ma obsługi
> curses, często się wywala itp.
Możliwe ... (co prawda IPv6 obsługuje ale i tak lftp jest the best 8)

> W związku z tym postuluję, aby wrócić w repozytorium do starych wersji
> w/w pakietów.
Jak brancz oczywiście.

> W razie gdyby ktoś miał odmienne zdanie chętnie wysłucham
> opinii, a nawet poddam się samokrytyce :)
Osobiście bym wolał gdyby ktoś (ktoś != ja) wziął się za to i poprawił
jak trzeba. Niestety obawiam się, że takiego ktosia nie znajde ...