Potestować mutta :-)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 11 Gru 1999, 11:42:26 CET

On Fri, Dec 10, 1999 at 08:53:36PM +0100, Paweł Wilk wrote:
> Ma ktoś ochotę potestować nowo-spaczowanego mutta, tzn. czy chodzi z
> ~/etc/pgp - zamieszałem a nie mam za bardzo jak sprawdzić bo używam
> gpg, a tamto tyczy się pgp2 i pgp5, tzn. żeby pliki z kluczami były nie
> w ~/.pgp/ a w ~/etc/pgp/ i czy pójdzie..
>
> Teoretycznie powinno działać i tak i tak, ale ~/etc/pgp ma pierwszeństwo.
>
> Hmmm? :)

Tak nie na temat ;>. Czy coś komuś jest wiadomo na temat kompatybilności
pgp z gnupg? Nie wiem czy już pytałem :>. W każdym razie po przeczytaniu mana
się pogubiłem. BO trzeba robić jakieś sygnatury v3, czy coś. Ma ktoś jakieś
pojęcie o tym? :) Jak Wy używacie gpg?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer