PGP i GnuPG, bylo: Re: Potestować mutta :-)

Robert Maron robmar w mimuw.edu.pl
Sob, 11 Gru 1999, 12:02:47 CET

On Sat, Dec 11, 1999 at 11:42:26AM +0100, Michal Margula wrote:
> Tak nie na temat ;>. Czy coś komuś jest wiadomo na temat kompatybilności
> pgp z gnupg? Nie wiem czy już pytałem :>. W każdym razie po przeczytaniu mana
> się pogubiłem. BO trzeba robić jakieś sygnatury v3, czy coś. Ma ktoś jakieś
> pojęcie o tym? :) Jak Wy używacie gpg?

to zalezy, z ktorym pgp chcesz byc kompatybilny (latwo z 5.* i 6.*) i w czym
(latwo w odczytywaniu i wymianie kluczy dowolnego pgp, trudniej z
szyfrowaniem dla 2.*, najtrudniej z wymiana klucza _prywatnego_ gpg -> pgp)

w moim odczuciu oczywiscie ;-)

ja to robie tak:
* dociagam moduly rsa i idea, instaluje (ze strony GnuPG);
* .gnupg/options mam takie (Ty pewnie cos zmienisz :):
compress-algo 1
force-v3-sigs
load-extension rsa
load-extension idea
encrypt-to robmar

to daje to, co opisalem jako latwe; do trudniejszych trzeba przeczytac mana

pozdrawiam,
robert
--
robmar w mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/