PGP i GnuPG, bylo: Re: Potestować mutta :-)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 11 Gru 1999, 12:22:36 CET

On Sat, Dec 11, 1999 at 11:02:47AM +0000, Robert Maron wrote:
> to zalezy, z ktorym pgp chcesz byc kompatybilny (latwo z 5.* i 6.*) i w czym
> (latwo w odczytywaniu i wymianie kluczy dowolnego pgp, trudniej z
> szyfrowaniem dla 2.*, najtrudniej z wymiana klucza _prywatnego_ gpg -> pgp)
>
> w moim odczuciu oczywiscie ;-)
>
> ja to robie tak:
> * dociagam moduly rsa i idea, instaluje (ze strony GnuPG);
> * .gnupg/options mam takie (Ty pewnie cos zmienisz :):
> compress-algo 1
> force-v3-sigs
> load-extension rsa
> load-extension idea
> [...]

Rozumiem. Sprawa już się dla mnie wyjaśniła :> Teraz jeszcze pozostają dwa
pytania :>. Czy nie możemy do standardowej distro gpg dorzucić tych modułów?
A - i jak zrobić w mutt podpisywanie bez hasła? Trochę męczące jest stukanie
za każdym mailem czegoś ;>

I już więcej nie truję na ten temat ;>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer