PGP i GnuPG, bylo: Re: Potestować mutta :-)

Robert Maron robmar w mimuw.edu.pl
Sob, 11 Gru 1999, 12:37:47 CET

On Sat, Dec 11, 1999 at 12:22:36PM +0100, Michal Margula wrote:
> Rozumiem. Sprawa już się dla mnie wyjaśniła :> Teraz jeszcze pozostają dwa
> pytania :>. Czy nie możemy do standardowej distro gpg dorzucić tych modułów?
nie sadze, licencja

> A - i jak zrobić w mutt podpisywanie bez hasła? Trochę męczące jest stukanie
> za każdym mailem czegoś ;>
mutt zapamietuje haslo, to Ci nie wystarczy?

no - zawsze mozesz miec klucz prywatny bez hasla, ale to bardzo glupie by
bylo

robert
--
robmar w mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/