Standaryzacja kolorystyczna itp.

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 11 Gru 1999, 16:28:53 CET

On Sat, Dec 11, 1999 at 04:03:50PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Moment ,, dlaczego ?
> Przecież w stronie przychodzi informacja o tym w jakim jest ona encodingu.
> Co tutaj jest do przestawiania ?
> A jeżeli jest (zaraz jeszcze sobie posprawdzam) to raczej jest to jakiś
> błąd natury ideologicznej w lynxie.

A mnie się zdaje że chodzi podanie lynxowi w jakim kodowaniu chodzi
terminal. Bo gdy strona jest w ISO-8859-2, i nawet dobrze oznaczona,
a lynx myśli że terminal jest ISO-8859-1 lub US-ASCII to zobaczymy
aproksymacje zamiast polskich znaczków.

Pozdrowienia,
      Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !