CVS i wildcards

Pon, 13 Gru 1999, 00:30:34 CET

On Sun, 12 Dec 1999, Michal Margula wrote:
[..]
> :>
> Ale chyba mam coś starego w ~/.CVSROOT/SOURCES/CVS, bo dostaje ciąge to
> cvs server: warning: textutils-1.22l.tar.gz is not (any longer) pertinent

Tym się nie przejmuj. Poprostu od ostaniej aktualizacji jaką wykonywałeś
niektóre pliki już zniknęły z repo i włąsnie jesteś o tym informowany.
Uniknąć tych komunkatów mozan wysyłajac je do /dev/null (one idą na
stderr).

> no i w wyniku działania tego proga dostaje 2 pliki jedynie
> jak ściągnąć nowszą wersję? :>

# ls -1 /etc/logrotate.d
apache
cron
ippl
mgetty
named
proftpd
samba
sendfax
syslog
sysvinit
uucp

$ cvs status 2>/dev/null | grep File | less | awk '{ print $2}' | grep ".logrotate"
apache.logrotate
cron.logrotate
mysql.logrotate
syslog.logrotate

Wniosek z tego jest taki, że nie we wszystkich pakietach pliki do
logrotate mają rozszerzenie .logrotate. Trzaby to ujednolicić.