Odp: instalacja PLD

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Pon, 13 Gru 1999, 14:22:28 CET

----- Original Message -----
From: Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Monday, December 13, 1999 1:55 PM
Subject: Re: instalacja PLD

> Ja instalowałem PLD na różne sposoby:
> 1. Upgrade z RH 5.2
> 2. Upgrade z RH 6.x
> 3. Klonowanie
> 4. Instalacje na gołym dysku podmontowanym na działającym
systemie (RH
> 5.2 i PLD)
> 5. Instalacje przy użyciu starej dyskietki jaką przygotował
Wojtek.

> Najlepsza metoda to (3) bo najszybsza.
> Metoda (1) jest dość kłopotliwa (tzn była jak był inny rpm).
> Metoda (5) wymaga pewnej gimnastyki umysłu.
>
> Wiget

Tylko pojawia się mały problem, trzeba mieć z czego klonować.
W PLD 1.3 jest spakowany taki plik zawierający strukturę
katalogów
podstawowe programy itd. Niestety gdy nałożyłem na to nowe
pakiety
to nie bardzo chce działać stabilnie ...
Może ktoś udostępnić coś podobnego ? A może jest inny sposób ?
Jak mogę skorzystać z 3 metody ..?

 Radosław Habelski
rad w zak13.p.lodz.pl