Raport co do logrotate ;]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 13 Gru 1999, 15:26:07 CET

Plonk! :>

Witam

Przejrzałem wszystkie logrotate'owe pliki. Już je mam u siebie. Zaraz zacznę
poprawiać.

Spotkałem się natomiast z dwoma zjawiskami (moim zdaniem złymi :>):

- czasem pliki logrotate dostają rozszerzenie .log i są zapisywanie
  w /etc/logrotate.d/nazwa.log - IMHO powinny mieć rozszerzenie .logrotate
  i nie powinny mieć rozszerzenia w /etc/logrotate.d

- niektóre pliki są generowane w locie poprzez skrypty %postin. Chyba tak
  być nie powinno i zamiast tego powinny wisieć osobne pliki w CVS. Czy nie?

PS. Czy ktoś wymyślił cos w sprawie mojego mutta? :(