Raport co do logrotate ;]

Pon, 13 Gru 1999, 15:53:08 CET

On Mon, 13 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Plonk! :>
>
> Witam
>
> Przejrzałem wszystkie logrotate'owe pliki. Już je mam u siebie. Zaraz zacznę
> poprawiać.
>
> Spotkałem się natomiast z dwoma zjawiskami (moim zdaniem złymi :>):
>
> - czasem pliki logrotate dostają rozszerzenie .log i są zapisywanie
>   w /etc/logrotate.d/nazwa.log - IMHO powinny mieć rozszerzenie .logrotate
>   i nie powinny mieć rozszerzenia w /etc/logrotate.d

W kilku ostanio robionych pakietach było to robione tak, że pliki nazywały
się <service>.logrotate ale po instalacji było to
/etc/logrotate.d/<service> i tak bym to zostawił.

> - niektóre pliki są generowane w locie poprzez skrypty %postin. Chyba tak
>   być nie powinno i zamiast tego powinny wisieć osobne pliki w CVS. Czy nie?

To właśnie utrudnia takie grupowe konserwowanie tych plików poprzez
wyłuskanie ich z repo i jakieś poprawianie hutrtem. Stanowczo wrzucać w
osobne pliki *.logrotate.