Raport co do logrotate ;]

Pon, 13 Gru 1999, 15:56:31 CET

On Mon, 13 Dec 1999, Michal Margula wrote:
[..]

> Aha. Te pliki mają rotate 1:
>
> acct.logrotate
> heimdal.logrotate
> kerberos.logrotate
> nscd.logrotate
> proftpd.logrotate
> sysvinit.logrotate
>
> Domyślnie mamy 4. Czy to zostawić czy usunąć, żeby było domyślne?

Logi od process acountingu w przypadku dużego ruchu warto obracać wręcz
codziennie. Wtedy przydałoby się mieć więcej starych kawałków logów (na
kilku maszynkach stosuję 10). W przypadku *ftpd dałbym standard czyli
wycięcie tego vo tam jest. Reszta takę standard bo nie są to logi szybko
rosnace (tak jak w przypadku acct).