Odp: instalacja PLD

Pon, 13 Gru 1999, 17:19:27 CET

On Mon, 13 Dec 1999, Radosław Habelski wrote:
[..]
> Bardzo chętnie, jeżeli nadal nie będzie innej możliwości.
> Tymczasem sam potrzebuje pomocy.
> Naprawdę nie ma kogoś znającego się na rzeczy,
> kto przygotowałby takie coś ?

Wybacz ale chcesz żeby ktoś za ciebie skonfigurować Ci system czy masz z
czymś konkretnym kłopot ?

> Może nawet co jakiś czas w miarę jak zmienia się PLD.
> Dla osób które instalują PLD 1 raz to byłaby duża pomoc.

Cała instalacja to instalacja pakiet po pakiecie tego co zxnajdzies na
ftp. te pakiety są prztstosowane do tego żeby robić nimi upgrade na RH
6.x.
Tak czy inaczej zapytałbym sie najpierw co chcesz robić. Wybacz ale
wygląda mi to tak jhakbyś sam nie za bardzo wiedział co chcesz zrobić
usłyszał nazwę PLD i chaciał to mieć tylko dlatego, że włąsnie się na to
natknąłeś.
Nie chcę Cie bynajmniej zniechecać co tylko tylko podkreślić, że zawse cos
sie robi po coś, a nie z nudów i że chcąć coś zrobić trzeba być do tego w
pewien minimalny sposób przygotowany. Np. trzeba umieć się w tym wypadku
posłużyć rpm-em w celu wykonania upgrade-u pakietu z jednej wersji na inną
lub w celu jego zainstalowania.

Jeszcze jadno. To, że coś robimy nie wynika z tego, że chcemy coś zrobić
dla innych tylko dlatego, że wzajemnie w tym wypadku potzrebujemy pracy
jaka wykonujemy i tego poprostu używamy, a takze z tego że w żaden inny
sposób nie mozęny sie zaopatrzyć w zasoby o chatrakterystyce jakiej
znajdziesz włąsnei w PLD (nie lepszej czy gorszej co przedewszystkim innej
i lepiej pasującej do potzreba jakie posiadamy .. powtórze potzreb - czy
masz potzrebę używania tych zasobów ?). Jeżeli chcezsz tego też używać to
nie możesz wymagać od nas prowadzenia za rękę od podstaw tylko poto
żebyśmy mogli sobie powiedzieć, że jest jeszcze jedna osoba która będzie
mogła powiedzieć, że używa PLD czy wogóle np. Linuxa. Robimy coś i produkt
tej pracy jest ogólnie dostępny. Możesz tego używać ale jeszcze raz .. nie
wymagaj tutaj od nikogo żeby sie koniecznie Toba zajął tylko dlatego
(oczywiście tak czy inaczej ktoś moze chcieć osobiście Ci pomóc) że
próbujesz użyć zasobół PLD lub dlatego że to właśnie my maczaliśmy palce w
ich preparowaniu. Co innego kiedy z użyciem tych zasobół masz _konkrewtne_
kłopoty, a jeszcze bardziej .. gdy owe kłopoty wynikają nie z
nieumiejętnosci co z faktycznych błędów w tych zasobach. O .. to co innego
ponieważ zależy nam na tym żeby takich rzeczy było tam jak najmniej. Co
więcej .. nikt nie zagwarantuje Ci, że to co jest dostępne na ftp jest bez
błędów.