Stuknięte console-tools?

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 16 Gru 1999, 08:09:44 CET

On śro, 15 gru 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Mam problem z console-toolsami. Bez względu na to jaki font odpalę, to przy
> uruchomieniu jakiegoś skrypu czy np. epica, zmieniającego kodowanie (czy jak
> się to nazywa) znikają polskie krzaki. TO normalne. Ale teraz odpalenie
> reset już nie pomaga i musze się wylogowac a poźniej wrócić. Wtedy działa :>
Zachowanie jak najbardziej normalne. Defaultowym kodowaniem konsoli
Linuxa jest ISO-8859-1, wiec takie jest przywracane po reset

> Jakies pomysły?
Wpisuj czesciej na terminal sekwencje: "^[(K"
Ja mam po postu takie cos w bashrc (ale tylko gdy TERM="linux"):
PS1='\[\033(K\][\u@\h \W]\$'

To przywraca kodowanie user-defined (w tym przypadku ISO-8859-2) za
kazdym razem, gdy wracam do lini polecen.

Pozdrowienia,
     Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !