BuildRoot

Nie, 19 Gru 1999, 22:15:20 CET

On Sun, 19 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Ellowka
>
> Tak mi się nasunęło. Skoro przerzucamy się na home-filesystem (~/etc,
> ~/tmp), to możnaby ustawiać BuildRoot na ~/tmp/costam, albo chociaż, żeby
> był zależny od zmiennej systemowej TEMP. Co Wy na to?

W makrach rpm-a jest coś takiego:

%_tmppath               %{_var}/tmp

Możanby to wykorzystać zmieniając we wszystkich specach:

BuildRoot:	%{_topdir}/%{name}-%{version}-root

Faktem jest, że sama definicja makra %_tmppath powinna chyba w wersji jaka
jest w macros zmienną $TEMP i to możnaby zasugerować Jeffowi.
W razie czego jeżeli komuś by się nie podobała lokacja to we własnym
~/.rpmmacros mógłby zmienić to na cos innego.

Globalna zmiana ustawień BuildRoot to na pewno zajęcie dla skryptu
adapter.awk

Przy okazji. Właśnie znalazłem patche do GForce NVidii i do kilku typów
tabletów. Czy byłyby osoby zainteresowane potestowaniem tego bo moge to
wrzucić do następnej wersji XFree 3.3.5. W razie czego są one pod
http://www.s2.org/~jpaana/nv/ gdzie są też źródła modułu dla XF 4.0.

W patchu do XF 3.3.5 nie widzę tylko odpowiednich modyfikacji do XF86Setup
żeby informacje o tych kartach były dosepne w liście obsługiwanych typów
kart. W razie czego jeżeli ktoś zna konkretne typy kart pracujących na
tych chipach to trzebaby to pouzupełniać.