pldconfig

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Śro, 15 Gru 1999, 18:28:11 CET

[środa, 15 grudzień 1999], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> to co napisałem jest już właściwie gotowe do użycia, wystarczy dokładać
> nowe moduły i będzie chodzić... ja już biorę się do pisania "user", do
> dodawania kont, razem z ustawianiem quoty, i takimi różnymi...

dobrze, zeby ten    adduser,  miał możliwość tworzenia userów w LDAP ->
widziałeś   syscon  Novellowy  -> to  jest prawie  ideał do zarządzania
kontami  dla konsoli (mógłby mieć możliwość  zarządzania   duża   grupą
userów, a nie tylko na pojedyńczym userze)

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                              ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[       Ahead warp factor one, Mr. Sulu.       ]==-