glib i plik konfiguracyjny...

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 18 Gru 1999, 14:21:03 CET

On Sat, 18 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Nie sprawdziełś tylko czy programy które korzystaja z glib oczekują
> znaleźć glibconfig.h tam gdzie to tereaz wstawiłeś (a tak nie jest).

Tak, ALE....

jest sobie programik, nazywa sie GILT, przy glibconfig.h umieszczonym w
/usr/lib/glib/include sie nie kompiluje wywalajac komunikat, ze nie
znalazl tego pliku.
Po przeniesieniu kompilacja idzie bez problemu...

Nie twierdze, ze tak byc powinno, ale prosze podajcie mi recepte jak tego
uniknac ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }