Angielskawe inity?

Nie, 19 Gru 1999, 19:49:03 CET

On Sat, 18 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> BTW: wpisać ZGINAL czy ZGINĄŁ? ;]

Nie rozwiazana jest kwestia ustawianai fontów w trzkcie startu. Chodzi o
to że zmienienie fontu musi być praktycznie pierwszą czynnościa wykonywaną
przez te skrypty. Wtedy jeszcze nie muszą być dosepne zasoby samych
fontów (montowanie wszystkich systemów plikowych jest którąś tam z kolei
operacją). W takiej systuacji przyjeliśmy, że juz zamiast narażać się na
krzaki lepiej obciąć wogóle ogonki.
Jeżeli ulegnie rozwiazaniu kwestia fontów to oczywiście wszystkie teksty
zostaną zmienione na pełne polskie .. i to jest w zasadzie celem żeby tak
docelowo było.