TODO

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pon, 20 Gru 1999, 19:56:07 CET

On Sat, 18 Dec 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> IMHO takie rzeczy mozanby wstawiać do bugs.pd.org.pl
Ja uwazam ze nie.
Do repo maja dostep wszyscy pracujacy aktualnie nad dystrybucja
i uwazam ze todo bedzie tam najwygodniejsze. Chociazby dlatego, ze
wystarczy mi do TODO konsola z mc zamias oddzielnej z lynxem...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of GNU generation, PLD project and "H"