XFree 3.3.5-15

Śro, 22 Gru 1999, 12:26:38 CET

On Wed, 22 Dec 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Wed, 22 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> >

> A jak to ma sie objawiac ????
> Pytam powaznie, bo na mojej maszynie xdm dziala non stop i nie zauwazylem
> problemow z pamieca.

To zależy czego używasz. Obserwuj rozmiar procesu X serwera (X),
Uzywanie np. tematów bitmapowych w Gtk+ zaczyna bardzo szybko u mnie
powodować rozrost X serwra. Wystarczy zzabić kilka apliacji i uruchomic je
ponownie (ich rozmiar w pamieci nie rośnie byajmniej) już podowuje że
rozmiar paięci zajmowanej przez X serwer spada. Np: w tej chwili:

root      4999  4.1 22.5 64900 28956 ?       S    Dec09 756:31 /etc/X11/X -auth
                         ^^^^^
Ale ta liczba dochodzić potrafi do set MB.