XFree 3.3.5-15

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 22 Gru 1999, 19:01:45 CET

On Wed, 22 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

[ciach]

Hmm właśnie wczoraj zauważyłem coś podobnego u siebie. Najciekawsze jest
to, przy używaniu serwera XFree86-Mach64 zjawisko to raczej nie
wsytepowało (jestem pewnien na 90%) Od wczoraj natomiast używam serwera
XFree86-SVGA i 60 MB RAMu znika... Akurat nigdy nie grzebałem w pakietach
od Xów, ale może to wina X-serwera?

pozdrawiam

               _[   Łukasz Trąbiński   ]_
http://www.wsisiz.edu.pl/~lukasz/, SysAdmin @wsisiz.edu.pl
	Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!