SRPM postgresql

Pon, 27 Gru 1999, 18:27:35 CET

On Mon, 27 Dec 1999, Artur Frysiak wrote:

> A jest dla i686 ?

Binarki są ale nie są wystawione.

Zdaje się, że w posgresie i mysql dalej jest nierozwiazana kwestia
bezpiecznego upgradeu i inicjacji bazy.
Artur miałeś tak informacyjnie puścic jakis czas temu list o Ty, jak
sobie wyobrażasz postinstalację w mysql (kwestia inicjowanai bazy i
ustawiania haseł). Z postgresem zdaje się, że będzie bardzo podobnie.

Proponowałbym wystawić jednak mysql i postgresa dopiero po ustaleniu
tych kwestii.

Nie miałem pewnosci co do powyższego i nie wystawiałęm pakieytów.
Jeżeli jest jeszcze coś do obdyskutowania w kwestii powyższego to dobrze
by byłó to zwobić.
Postgresql i mysql blokują conajmniej dwa inne pakiety (php i gxsnmp).