GGI

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 27 Gru 1999, 19:33:49 CET

[poniedziałek, 27 grudzień 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> A co z pakietami które zrobiłem? Przerabiasz je czy robisz nowe?
> Pamiętaj o minimalizacji zależności. libGGI nie powinno wymagać niczego,
> tylko odpowiednie moduły: SVGALIB, X111 lub aalib
>
> Aplikacje kożystające z GGI powinny zależeć tylko od GGI i już nie od
> X11, OpenPTC, svgalib itp.
>
> SVGALIB musi zostać --- conieco tylko z tym działa na konsoli, ale co
> się da powinno się kompilować dla GGI.

Dla mnie największym problemem jest to że KGI nie jest modularny i należało by
zrobić straszliwie dużą liczbę pakietów z różnymi wersjami KGI aby to jakoś
wyglądało.
IMHO najlepsze rozwiązanie to coś na podobieństwo ALSA czyli specjalizowane moduły
do obsługi dźwięku oraz moduły pośredniczące w komunikacji z kernelem.
Tak aby były oddzielne moduły do RAMDAC, monitora, i samej karty.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key