Błąd RPMa?

Wto, 28 Gru 1999, 13:36:26 CET

On Tue, 28 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> pdksh-5.2.14-4

Dodałem %pre i %post i puste %files do foo.spec z test. Przy próbie
instalacji wygląda to tak:

# rpm -U foo-foo_ver-foo_rel.i686.rpm -vv
D: zliczanie pakietów do zainstalowania
D: znaleziono 1 pakietów
D: szukanie pakietów do ściągnięcia
D: ściągnięto 0 pakietów
D: Nowa sygnatura nagłówka
D: Rozmiar sygnatury: 68
D: Blok sygnatury: 4
D: rozmiar sygnat. : 72
D: Nagłówek + Archiwum: 1092
D: oczekiwany rozmiar: 1092
D: otwiernie bazę danych w trybie 0x42 w //var/state/rpm/
D: znaleziono 0 pakietów źródłowych i 1 binarnych
D:  requires: /bin/sh   satisfied by db file lists.
D: instalacja pakietów binarnych
D: getting list of mounted filesystems
D: Nowa sygnatura nagłówka
D: Rozmiar sygnatury: 68
D: Blok sygnatury: 4
D: rozmiar sygnat. : 72
D: Nagłówek + Archiwum: 1092
D: oczekiwany rozmiar: 1092
D: pakiet: foo-foo_ver-foo_rel test plików = 0
D: uruchamianie skryptu preinstall (jeśli istnieje)
D: running postinstall scripts (if any)

Wygląda mi że jest OK.

Sprawdź co rzeczywiście jest pod %pre w specu. Może są tam jakieś smieci.
Sprawdź za pomocą "rpm --qp <pakiet>.rpm --scripts" co wpadło do tych
sktyptów.

kloczek
PS. Serwer cvs jest chwilowo położony. Ktoś o przeciążył. Na rzie nie mogę
sie ruszyć żeby go odblokować. Najszybciej będę mógł to zrobić po
14.30.