SGML :\

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 28 Gru 1999, 19:16:26 CET

On Fri, 17 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> W Debianie ejst pakiet docbook-to-man-ans i chyba to jest to co jest
> potrzebne do zbudowanai mana z docbooka. Trzeba będzie to spakować i
> dodać także do BuildRequire dla gnupg.

Powiedzcie mi proszę jak się dobrać do pakietów Debiana.
Niby mc potrafi do nich wchodzić ale u mnie pisze że nie znalazł
dpkg. Próbowałem sobie dpkg zbudować ale się wykłada na braku
jakiegoś debianowego wynalazku 'debiandoc2html'. Gotowych dpkg*.rpm
nie znalazłem.
JTZ?

Dzięki
klakier

> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)