dev [bylo Re: PLD i framebuffer]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 29 Gru 1999, 14:52:16 CET

On Wed, 29 Dec 1999, Michal Margula wrote:
[...]
> To jego podstawowa wada :). Po za tym można by zrobić jakiś zgrabny pliczek
> na podstawie, którego skrypt wygeneruje devices. Plik będzie leżał w repo
> i jak będzie potrzebne nowe urządzenie to je sie dorzuci. Co myślicie o
> takim pomyśle? ;]

To znaczy tak:
mam gdzies jakis skrypt, ktory robil mi pakiet dev,  ale gdzie on jest
teraz, to nie mam zielonego pojecia :((

dzialalo to tak:
mdev opis

gdzie mdev - to skrypt,
a opis byl plikiem tekstowym zawierajacym:
nazwe - np.ttyd
typ - [b,c,u,p]
minor i major numer
oraz ilosc urzadzen.
Przy czym drugi numer startowal od 0 i byl zwiekszany o zadana liczbe.
O ole pamietam to linia wyglodala tak:
sda	b	8	+1	16
sda<tab>b<tab> itd.

Moge go poszukac...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }