PLD i framebuffer

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Czw, 30 Gru 1999, 09:17:03 CET

On Wed, 29 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Przecież na czystym systemie nie ma /usr/src/linux a ytm bardziej konfigu.

Zle sie wyrazilem.
Na podstawie konfigu kernela bedzie sie generowal rpm z odpowiednimi
plikami.
Dla celow dystrybucji czy instalera moze byc przygotowanych kilka wersji.
Natomiast zalozenie jest takie zeby kazdy mogl sobie wygenerowac taki
dev.rpm jaki bedzie pasowal do jego systemu.
Przy okazji deva, pracuje jeszcze nad MAKEDEV'em i to wlasnie MAKEDEV
generuje liste %files dla speca.

> --
> Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL