[geoff@cs.hmc.edu: Re: Ispell - new view.]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 2 Gru 1999, 22:33:03 CET

On Thu, Dec 02, 1999 at 05:04:56PM +0100, Paweł Wilk wrote:
> Heloł!
>
> A ja z takim nietypowym pytaniem... a jak bedzie wercja juz z gotowym
> instalatorem to czy w akcie dobrej woli ktos moze porozdawac na plytkach?
> ;)

Zaczniemy od amatorskiego nagrywania kumplom. Później wysyłkowo kompakty
nagrywane w domu. Później zlecimy to kumplom z powielarkami. Później poślemy
do czech do tłoczni. Później kupimy własną powielarkę. Później wybydujemy
własną tłocznię. Później będzie PLD dodawane do każdego nowo sprzedanego
komputera, więc będziemy mieli klientów do końca życia ;).

Oj muszę iśc spać :>
pa

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer