=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_Odp=3A_Walni=EAte_Xy=3F?=

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 2 Gru 1999, 23:15:50 CET

I dziala :). Sorki za cytowanie nad, ale nie mialem czasu ustawic pine ;)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN: 12267440,
uznam.top.pl/~alchemyx, PL section of Linux Counter maintainer