instalacja pld - pomocy

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Śro, 8 Gru 1999, 00:27:22 CET

Postanowiłem zainstalować sobie PLD, ściągnąłem potrzebne
pakiety (wszystkie najnowsze na ftp), przeczytałem instrukcje
instalacji do PLD 1.3 i uznałem, że sobie poradzę.
Zainstalowałem część pakietów, a część jest bardzo
oporna np: XFree-3.3.5 brakuje libutempter.so.0 i utempter
w jakim pakiecie można to znaleźć ?
Wadliwie też działa skrypt zamykający system.
Wykorzystałem pakiety z katalogu /stable oraz
część z PLD 1.3 pewnie dlatego te problemy.
      Czy ktoś mógłby mi podesłać listę pakietów
zainstalowanych u siebie z informacja skąd je ściągnąć ?

 Radosław Habelski
rad w zak13.p.lodz.pl