X-y - jeszcze jedno ....

Śro, 8 Gru 1999, 22:00:24 CET

On Wed, 8 Dec 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> I jeszcze jedno:
>
> Czy XFree86-3.3.5 z PLD ma obsługę TTFów ????
> Jeśli tak to jaką zgodną z xfsft ??
> I czy jest to uwzględnione w configu ?

Nie sprawdzałem czy to działa ale samo XFree jest poporawiane na okazję
używania TTF.

> P.S.
> Kto się zajmuje X-ami??

"cvs log XFree86.spec" :>
Ostanio przeważnie ja (jak widać).

> P.P.S.
> Tomek, co z KDE i Qt ?
> mam poprawiać spece i słać na CVS czy też zrobisz to Ty ??????

kdelibs zaraz pośle (qt jest juz zrobione).
kdebase jest jeszcze do ostrych przeróbek. Trzeba zaimportować kilak patch
z RH/MDK. Reszty nie pzreglądałem.