Potestować mutta :-)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Sob, 11 Gru 1999, 12:04:37 CET

[sobota, 11 grudzień 1999], Michal Margula napisał(a):

> Tak nie na temat ;>. Czy coś komuś jest wiadomo na temat kompatybilności
> pgp z gnupg? Nie wiem czy już pytałem :>. W każdym razie po przeczytaniu mana
> się pogubiłem. BO trzeba robić jakieś sygnatury v3, czy coś. Ma ktoś jakieś
> pojęcie o tym? :) Jak Wy używacie gpg?

Po dołożeniu gpg-i (moduły rsa i idea) można spokojnie weryfikować podpisy
robione pgp2 i pgp5. Używam gpg do poczty (od czasu do czasu) oraz non-stop
w systemie budowania pakietów. Sprawdza się z tym bardzo dobrze.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bohf
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key