PGP i GnuPG, bylo: Re: Potestować mutta :-)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Sob, 11 Gru 1999, 12:55:46 CET

[sobota, 11 grudzień 1999], Michal Margula napisał(a):

> Rozumiem. Sprawa już się dla mnie wyjaśniła :> Teraz jeszcze pozostają dwa
> pytania :>. Czy nie możemy do standardowej distro gpg dorzucić tych modułów?

gpg-i.spec

> A - i jak zrobić w mutt podpisywanie bez hasła? Trochę męczące jest stukanie
> za każdym mailem czegoś ;>

Tylko  przy pierwszym korzystaniu z klucza pyta o hasło. Później ma już to
hasło w pamięci i korzysta z niego. Więc nie jest to stukanie co mail.
Użyteczne ustawnia w ~/.muttrc:
set pgp_verify_sig=yes
set pgp_strict_enc              # use Q-P encoding when needed for PGP
set pgp_default_version=gpg
set pgp_replyencrypt
set pgp_replysign

Wiget