instalacja PLD

engel@poczta.onet.pl engel w poczta.onet.pl
Pon, 13 Gru 1999, 14:20:59 CET

Radosław Habelski wrote:

> Podobno najlepiej zainstalować PLD na minimalną wersje
> RedHat-a ...
> Mam wiec pytanie na którą wersję RedHat-a i po ilu
> pakietach jest to już PLD ..?
> Czy ktoś instalował ostatnio PLD od samego początku ?
> (Najlepiej bez RedHat-a)

Ja posluzylemn sie instrukcjami z listy:

[ciach]
Jak instalować ? Niestety ciągle nie ma instalatora więc instalacje
trzeba
wykonać ręcznie. Można np podmontować swój dysk u kolegi który już ma
jakiegoś Linuksa (najlepiej z zainstalowanym rpmem > 3.0.2).
Po zinicjowaniu bazy rpma na nowym dysku instalujemy pakiety.
$ mkdir -p /mnt/dysk/var/state/rpm
$ rpm --root$ rpm --root
Wiget
[ciach]

Przy czym jako 'dysk kolegi' posluzyla mi patrycja z tymczasowo
zainstalowanym RH 6.x - tam mialem odpowiedniego RPMa.
Uwaga: nie postapilem wg punktu:

$ rpm --root
gdyz w tym katalogu mialem o wiele wiecej pakietow,
niz chcialbym miec zainstaowane, wiec 'na czuja', 'na nosa' i
'na doswiadczenie' instalowalem sobie pojedyncze pakiety :)
Na razie to dziala :))))

aniou